Ugovor između Sekretarijata za javni prevoz i konzorcijuma „Kentkart” se odnosio na partnerstvo u obavljanju delatnosti eksploatacije i održavanja sistema za naplatu karata, kao i na upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu. Raskidom nijedna od ugovornih strana neće trpeti štetu, te stoga jedna od druge ne potražuju nikakvu naknadu.
Grad Beograd je ranije osnovao Javno komunalno preduzeće „Naplata prevozne usluge Beograd”, tako da će ovaj posao biti poveren njemu kao delatnost koja je od opšteg interesa za Grad Beograd.
Gradski menadžer Miroslav Čučković ocenio je da je ovo istorijska odluka jer znači da će naplata karata preći u državne ruke.
Gradonačelnik Aleksandar Šapić je, za TV Pink, izjavio da se posle 2011. godine naplata javnog prevoza vraća u ruke Grada Beograda. Naglasio je da je pre tog perioda naplata karata u gradskom prevozu bila za 50 odsto veća nego danas.
„U to vreme je naplata karata bila oko devet milijardi dinara, sa kursom evra koji je bio daleko manji, dok je danas ta naplata oko šest milijardi dinara. Ta pozicija je i olakšala raskid ugovora sa „Kentkartom”, jer se ni toj kompaniji više ne isplati da posluje na ovakav način. Cilj je da se u narednim mesecima donesu mere, koje neće biti represivne i koje će našim građanima omogućiti kvalitetniji i efikasniji javni prevoz“, kazao je Šapić.